Saknar bloggisen!..

Ska inte riktigt börja blogga än.. Men ändå så saknar jag det, just nu händer väl det gamla vanliga?.. Livet flyter på.. Vänner kommer och går.. Ja "life goes on!" helt enkelt.. Ni finner mig på mejlen om det är någon, ni kan väl slänga in en fråga till mig eller något? Skulle ju vara sjukt kul med någon idolbild! DET SATSAR VI PÅ TJEJER! den första som skickar en idolbild får självklart en länkning, såg även att vi fått kommentarer att vi är folks favoritbloggare!.. HAPPY FACE. återkommer senare!  SKICKA NÅGOT PÅ MEJLEN!: [email protected]! :) 

KOMMENTARER


Anonym

Hihi Ella efter som att du inte bloggar så kan du ju kanske inte räknas som en "bloggare" av den här bloggen. Eller? Inte illa men't!

2012-01-07 // 13:40:23
sofia, foto ♡ vardag http://sofiaaerikssonn.blogg.se/

Gilla min facebook sida och få en länk: http://www.facebook.com/pages/sofiaaerikssonnbloggse/192708000814273

Gå in sen på min blogg och skriv i en kommentar att du har gillat så länkar jag dig! :)

2012-01-07 // 15:37:33

Tack detsamma! :)

2012-01-07 // 16:49:38
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: