Jag heter Klara..

..och jag har just städat hela mitt rum och bytt plats på saker. :D Stolt, hahah, ne. Jag vaknade runt 10, senbarn som jag är. Och då chillade jag till kanske 1, sen drog jag, mami & papi till björkänshallen och kollade på när mina kusiner tränade tiderna efter varann. När min äldsta kusin var klar så gick jag & han och kollade på Färjestad mot Huddinge. Såg bara 1period och då stod det 1-0 till Färjestad. :P Sen så åkte vi hem och jag kollade lite bloggar och kollade vår mail osv. Och fixade lite bloggsaker, bla. headern & design. Hihi, sen blev jag lite inspererad av ett skrivbord, så jag fixade lite med det och sen lbev det så att jag städade hela rummet, haha. Nu ska jag äta, sen kommer vi nog mysa lite! Puss'


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: