Tvåtusenelva



2011 har faktiskt varit ett av dom bättre åren. Även fast det varit det med mest "kaos". Men jag har alltid haft en massa som har stöttat mig när jag haft det svårt. Jag har lärt känna fler människor än vad jag brukar, Vincent & Nelly tillexempel. Jag har inte varit speciellt bra kompis med Nelly, men nu har jag lärt känna henne bättre, och hon är en riktigt bra vän.
Jag har vågat ta risker för att göra det bättre och även jag har hjälpt och stöttat när folk haft det svårt. Jag har blivit mer framåt/modigare än vad jag var förut. Jag har kunnat prata med folk ansikte mot ansikte och stå för det jag sagt och den jag är. Jag har också varit stark och kunna stöta emot taskiga kommentarer och säga ifrån. Fast jag har också fått ta skit, och sånt som jag inte varit tillräckligt stark för. Det går in som en pil i hjärtat så jag mår dåligt. Förut så låg jag och grät för att jag fått en kommentar hur jag ser ut. Men liksom, jag har lärt mig att vara stark och att inte ta åt mig. Men nu har det stoppats lite och jag får rätt mycket schysta kommentarer, vilket jag mår väldigt bra av. Men det vill jag inte heller få för mycket av..
















Linns landställe- det var jättemysigt, men blev sjuk efter det..
2/1-1/4
Rhodos, Grekland-
Med familjen
Gotland- Med familjen & träffade Sebastian för första gången
Gotland- Med min moster & kusinerna, bättre väder, haha
3/6-19/7
20/9-

Ha ett bra nyår allihopa! :)


KOMMENTARER


Linniiie

DRIVER DU? VAD HAR DU FÖR BILDER PÅ MIG IGENTLIGEN KVINNA? :OO

2012-01-01 // 16:14:12
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: