Sitter i sängen och är rätt nere..

Ah. Känner inte att jag är på topphumör direkt. Har gått omkring och haft jätteont i huvudet och i magen. Jag vet inte om jag kanske blir sjuk eller något. Inget blev det av med nyårsfirandet imorgon. Skittråkigt, har ingen aning om vad jag ska göra. Föröka att bli pigg för att träna på måndag, och försöka att hinna träffa Rickard innan. Och sen på tisdag så åker jag & Sara till Farsta. Kommer nog att bli sämsta nyår på länge. Och alla skriver att 2012 kommer att bli deras år.. Kommer nog inte att bli mitt år iallafall. Eller så är det bara något som jag kommit på nu eftersom deppmoden är på. Ska fortsätta att lyssna på Mirror nu, och kolla vem det är som har skrivit till mig. Kramar //Klara


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: