Facebook

Josefine Engqvist, är en finfin tjej i min klass som har skönaste humorn. Jag gick 6års tillsammans med henne, men när vi skulle börja 1an så separerades vi och hon kom i min paralellklass. Men i fyran så ville jag inte gå med dom jag gick med i 1-3an när min bäsavän Sara bytte skola. Så jag fick byta till deras klass och då började vi i samma klass och nu har vi gjort det i 2år. Hon är en toppentjej verkligen! Man kan prata om både seriösa saker och oseriösa saker med henne. Jag kommer ihåg sommaren 2010 när vi fått reda på att vi skulle börja i samma klass och vi var jätteöverlyckliga över det så vi var med varandra hela sommarlovet, varje dag, varje minut. Vi satt på stenmo och fixade bakgrundsbild på våra mobiler. Vi kallade varandra Kloue och Joue, va? Och vi gick ner till centrum nästan varje dag och åt på mcdonalds och du ba: nu borde jag bli lite tjockare, va? Och jag ba: HAHAHAHHAAHHAAHAHAH. Sen så har vi haft våra stunder där vi bråkat och sånt. Men det var ett år senare, sommaren och våren 2011. Och kommer du ihåg på vägen till Falun? Shit! Vi satt och sjöng en massa sånger HELA vägen dit! Alla klagade men vi skrattade bara och fortsatte att sjunga! Vi har många fler minnen men då kommer det bli en hel Bibel! Även fast det kanske inte alltid märks, så älskar jag dig gumman! ♥

Adam Meshesha
, är en skitcool och söt kille som jag inte har träffat men som jag snackat skype med. Han är nästan alltid glad och på glatt humör! Han känns som en riktig kille som är äkta och som man kan lite på! Och en sån som man får flera minnen av och med. Jag har bestämt att vi ska ses på lovet men vi får se om det blir av! Det blev hälfen av Jossans men jag har inte mycket mer att skriva om honom :p bror från en annan mor, loveu ♥





KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: