Dagen ♥

Detta kommer bli väldigt långt känner jag redan nu.. men här har ni;

Igår var dagen chill & jag är hemskt ledsen att jag inte bloggade igår.. men jag kände verkligen att jag skulle vara social Emma den kvällen. Men vi hade rätt chill som sagt, dansade och kolla film och bara hade girltalk. MYS!
Somnade vid 3 tiden kanske? somnade faktiskt en 30 min före henne & jag skulle vara social lixom?.. haha.. vi skulle till skärholmen vid typ 9-10 men vi vaknade typ vid halv 12 så vi åkte då ist..  När vi kom tid så tog vi det lugnt, skulle dra och fixa hennes lur på Tele2 för att abonnemanget hade blivit fuckedup på hennes lur så..

Jag gick upp till Expresso House & köpte en Vanilla Latte. Emma ville inte ha något.. Sen så drog vi till Ginatricot för att hon skulle kolla på en likadan tröja jag hade.. men den fanns inte i hennes storlek så hon fick lite råflipp.. Men jaja, senare gick vi till BikBok och kollade lite i andra affärer..

Sen så mötte vi upp hennes föräldrar så hon skulle kunna komma hem, sen så drog jag till min farmor.. tog bussen dit från Skhm. 

Lillebror  var där med mina 2 sysslingar.. chill.
Sen så typ skjutsade Farmor hem mig & vi hämtade upp Nelly på vägen.
Nu sitter jag hära med denna underbara människa & vi pratar med Linton i luren.. chill.
Alexander ska oxå ringa snart HOPPAS JAG!

Bloggar väl inatt eller senare ikväll...

Puuss älskarT! :)


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: